• A-
  • A
  • A+
  • strona kontrastowa
Szkoła Podstawowa Specjalna
Nr 177

ul. Szczęśliwicka 45/47, 02–353 Warszawa

    • Tel.: 22 822-06-42

Stymulacja słuchowa Johansena

Stymulacja słuchowa metodą Johansena jest jedną z metod wsparcia osób z zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego, a także

  • z opóźnionym rozwojem mowy;
  • z dysleksją;
  • z nadpobudliwością psychoruchową;
  • z zaburzeniami koncentracji uwagi;
  • z zaburzenia uwagi słuchowej;
  • z zaburzeniami percepcji słuchowej z trudnościami w rozumieniu i
    zapamiętaniu instrukcji, poleceń;
  • Wyróżnia ją domowy sposób realizacji treningu słuchu oraz stosowanie indywidualnego, dostosowanego do potrzeb dziecka programu stymulacji słuchowej.

Wyróżnia ją domowy sposób realizacji treningu słuchu oraz stosowanie indywidualnego, dostosowanego do potrzeb dziecka programu stymulacji słuchowej.

Diagnoza przeprowadzana jest w oparciu o badanie audiometrii tonalnej oraz testach mowy utrudnionej, istotnych dla procesu uczenia się aspektów prawidłowego przetwarzania bodźców słuchowych.

Program terapeutyczny tworzony jest w oparciu o indywidualnie filtrowaną muzykę instrumentalną i nagrywany na płytę CD. Uczniowie słuchają muzyki w szkole bądź w domu.

Aktualności

  • 2018-11-07

    Wciąż razem z fundacją "Mam Marzenie" zbieramy misie i inne zabawki dla oddziałów szpitalnych.  Zachę...
  • 2018-11-06

    Serdecznie zapraszamy na Uroczystość z okazji 100-lecia Odzyskania Niepodległości Termin: 8 listopada 2018r. (...
  • 2018-10-31

    Zapraszamy do galerii zdjęć z wycieczki do Celestynowa, która była podsumowaiem miesiąca AAC. GALERIA (kliknij...
  • 2018-10-31

    Zapraszamy do udziału w warsztatach dekorowania pierników, które odbędą się w czwartek 08.11.2018 o ...
  • 2018-10-30

    Uczniowie klasy 8 A odwiedzili ciekawe miejsce na warszawskiej Pradze. Wycieczka do pracowni cukierniczej Wedel...
  • 2018-10-29

    Zapraszamy na koncert zespołu Terapeuci Grupa WAWA w piątek 23.11.2018 o godzinie 18:00. Przed koncertem spotkajmy się w ...